Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> φυσικη ιστορια: πιο παραδοσιακο γινεται;

φυσικη ιστορια

Δευτέρα, Μαΐου 11, 2009

πιο παραδοσιακο γινεται;




Παραδοσεις υπαρχουν παντου,γνωστο...στην Ισπανια για παραδειγμα οι παραδοσεις τηρουνται πιστα αποτελωντας μαλιστα τμημα του κουλερ λοκαλ και του τουριστικου πακετου που σερβιρουν στον κοσμο οι αγαπημενοι μου.
Η μεγαλη εβδομαδα ας πουμε στη Σεβιλλη ειναι ΟΛΑ τα λεφτα...για τις ταυρομαχιες εχω αντιρρησεις,ναι...και μαλιστα σοβαρες.
Οι φωτογραφιες που βλεπετε ειναι απο την ελευση των κοπαδιων ΜΕΣΑ απο κεντρικοτατους δρομους της Μαδριτης για να ξεχειμωνιασουν ή για να ανεβουν στα βουνα να δροσιστουν.
Μεγαλο προβλημα,μποτιλιαρισμα,τετοια...οοοομως,ο Δημος εχει αγκαλιασει την ατραξιον και τα προβατα εχουν να αντιμετωπισουν προβληματα οπως ενθουσιασμενα παιδακια που ορμανε να τα βουτηξουν αγκαλια,τα νυχακια τους που γλιστρουν στην ασφαλτο,το λιγοστο γρασιδι που βρισκουν στα παρτερια και που φυσικα βοσκουν ανενοχλητα!
Και θα κανουν και σταση για ξεκουραση,μια απο τις οποιες ειναι εξω-το τονιζω,ΕΞΩ -
απο τις LAS VENTAS,τη μεγαλη αρενα των ταυτομαχιων της Μαδριτης.
Ειρωνια;ισως...και φυσικα μιξη του μοντερνου με το παλιο του στυλ,βοσκοπουλα σε γαιδουρι με το κινητο στο αυτι!
Αν το πετυχετε,γιατι η ημερομηνια ποικιλλει,μην το χασετε...
posted by Εύα at 10:43 π.μ.

4 Comments:

συγκλονιστικές εικόνες
μα τα καλά μου ,είναι μούρλια
κοίτα κάτι μουσούδες
ααααα να τα φιλήσω μου 'ρχεται
κι ο βοσκός με το κινητό ? power ο sheep-boy :))

το θέαμα με τους ταύρους μου φέρνει αναγούλα...το μισώ

12:07 μ.μ.  

Άααααλλο και τούτο! Ε, αυτό δεν το ήξερα!!!

6:09 μ.μ.  

ειναι τρελλοι αυτοι οι Ιθπανοι?
πολυ γουτσου γουτσου το αρνιον γλυκυτατη σαντιγυ μου,no?
Κικη μου εχουν διαφορα,θα βρω κι αλλα τετοια που ναναι και δεοντως παλαβα και θα τ'ανεβασω παραυτα!
Οχι μονο τα δικα μας ;-)

11:25 π.μ.  

amazing tips...
techwiki

1:21 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home