Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> φυσικη ιστορια: ως τα τωρα την καρδια μου...

φυσικη ιστορια

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 24, 2009

ως τα τωρα την καρδια μου...

Ως τα τώρα την καρδιά μου
την κρατούσα κλειδωμένη
σιδερομανταλωμένη
ως τα τώρα την καρδιά μου

Τώρα θε να την ανοίξω
μόσκο να τηνε γιομίσω
ζάχαρη να την ταίσω
ως τα τώρα την καρδιά μου

Μαύρα κούτσουρα αγκαλιάζουν
και φιλούν και αναστενάζουν

Τώρα θε να την ανοίξω
ζάχαρη να την ταίσω
σιδερομανταλωμένη
ως τα τώρα την καρδιά μου

Για το σκάσιμο κι αν τρώνε
πείσμα των παλληκαριώνε
πο ‘χουν άσκημες γυναίκες
ως τα τώρα την καρδιά μου

ειναι που αρχισα να ακουω παλι μουσικη :-)
posted by Εύα at 11:07 π.μ.

8 Comments:

Εύα,πιο αισιόδοξη σε βρίσκω!Στίχοι τραγουδιού είναι-όμορφοι!
Έτσι,ποτέ μην το βάζεις κάτω!
Φιλιά!

10:23 μ.μ.  

Καλημερα Ελενη μου!
Σε ευχαριστω :-)

9:48 π.μ.  

αφού έχεις κι εμάς,έτσι δεν είναι?

2:00 μ.μ.  

ναι γλυκιτάτη μου,ευτυχως :-)

11:20 π.μ.  

Καλησπέρα! αν κρίνω απ' τα ενδιαφεροντά σου ίσως θα ήθελες να δεις εδώ -> www.alexiptoto.net

3:41 μ.μ.  

Μπράβο σου,πανέμορφο...

7:37 μ.μ.  

Public Holidays 2017
Happy New Year 2017 SMS
Enem 2016 Resultado
cat result 2016
New year 2017 wallpapers
Resultado Enem 2016
Whatsapp status
Happy Diwali Messages
Happy Onam Images Happy Onam Whatsapp status for Christmas Christmas Whatsapp Status

7:58 π.μ.  

new year quotes funny christmas jokes christmas hd pictures for facebook new year hd pictures for facebook christmas 2016 pajamas new year greetings They think this is the best way to celebrate this event with unique style. We have christmas wishes messages, christmas wishes quotes, christmas wishes sayings, funny christmas wishes, merry christmas wishes

11:29 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home