Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> φυσικη ιστορια: του καιρου καμωματα...

φυσικη ιστορια

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 04, 2008

του καιρου καμωματα...

θεωρητικα μιλαμε παντα...
Του Αγιου Αντρεα αντρειωνεται το κρυο...εντελως συμπτωματικα η ζεστη ξεκινησε την κυριακη 30 νοεμβριου,του αγιου ανδρεα,βοηθεια μας.
Της Αγιας Βαρβαρας σημερα που βαρβαρωνει...μπα,αν εξαιρεσουμε τον αερα η ζεστη καλα κρατει.Ενα μπλουζακι με το ζορι και το μπουφαν στο χερι.
Τα Χριστουγεννα θα ειναι californian φετος;Οχι αμα ειναι,να δεχτω την προσκληση για Κρητη,να το φχαριστηθω κιολας...
Γκρινιαζω,το ξερω...εχω λογους σοβαρους ομως.
posted by Εύα at 1:20 μ.μ.

5 Comments:

αν είναι να το σκέφτεσαι έτσι ...τότε σου συνιστώ ανεπιφύλακτα Κρήτη, θα τα ζήσεις στην original version...πιο πολύ θα ταιριάζει ένα αρνάκι στην σούβλα αλλά πλέον παλεύονται τα Χριστούγεννα στην Κρήτη, παλιά που δεν στόλιζαν οι Δήμοι και ο κόσμος αφηνε τα σπίτια έτσι δεν "μύριζε" καθόλου Χριστούγεννα πάντως αν θέλεις δελτίο καιρού εγώ είμαι ακόμα με κοντομάνικο, την μέρα κάνει περίπου 24-25 βαθμούς και το βράδυ δεν έχω δει ακόμα το θερμόμετρο να πηγαίνει κάτω από τους 19 ....

12:12 π.μ.  

νατασσα,κι εδω πανω δεν ειναι καλυτερα.17 βαθμοι το βραδυ δεκεμβρη στη σαλονικη;ανηκουστο!και χτες με τον αερα σκετη φρικη...

10:24 π.μ.  

Μην γκρινιαζεις Ευα ...σε λιγο πεφτει η θερμοκρασια 10 βαθμους.
Μετα τι θα λες?
Γιατι κανει κρυο?


φιλια

1:57 π.μ.  

φαραωνα μου,ΑΝ πιασει το κρυο θα ειμαι λιγο πιο χαρουμενη και το σιγουρο ειναι οτι θα ειμαι ο μονος ανθρωπος που δε θα γκρινιαζει.ολος ο κοσμος ξερει ποσο μου αρεσουν οι βροχερες και κρυες μερες....

2:24 μ.μ.  

Εύα, πραγματικά ο καιρός τρελάθηκε ή μάλλον εμείς τρελάναμε τη φύση με τα καμώματά μας.
Κι εμείς εδώ που πάντα τέτοια εποχή είχαμε κρύο,δε χρειαζόμαστε πολύ χοντρά ρούχα-τα τελευταία χρόνια δε φοράμε τα μάλλινά μας παρά μόνο ελάχιστες μέρες το χρόνο.
Φιλιά!

1:11 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home