Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> φυσικη ιστορια: τα λουλουδια στην τεχνη...

φυσικη ιστορια

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007

τα λουλουδια στην τεχνη...





Κανεις δε βλεπει ενα λουλουδι,στ'αληθεια,ειναι τοσο μικρο.Δεν εχουμε χρονο-και το να δεις παιρνει χρονο,οπως και το να εχεις φιλους.
Αν μπορουσα να ζωγραφισω ενα λουλουδι ακριβως οπως το βλεπω κανεις δε θα εβλεπε αυτο που βλεπω γιατι θα το ζωγραφιζα μικρο οπως ειναι το λουλουδι-μικρο.
Ετσι ειπα στον εαυτο μου-θα ζωγραφισω οτι βλεπω-οτι ειναι για μενα το λουλουδι αλλα θα το ζωγραφισω μεγαλο και θα εκπλαγουν βρισκοντας χρονο για να το κοιταξουν.Θα κανω ακομα και τους πολυασχολους Νεο'υ'ορκεζους να βρουν χρονο για να δουν τι βλεπω στα λουλουδια.
...λοιπον,σας αναγκαζω να βρειτε χρονο για να δειτε οτι ειδα,να βρειτε χρονο για να προσεξετε πραγματικα το λουλουδι μου,για να κρεμασετε ολες τις σχεσεις σας στο λουλουδι μου,για να γραψετε για το λουλουδι μου σαν να σκεφτομουν και σαν να εβλεπα το λουλουδι αυτο αλλα ακομα και να δειτε κι αυτο που εγω δεν ειδα. Georgia O'Keeffe

Η εμπνευση μου ηρθε απο το ομωνυμο ποστ του Σταύρου Κάτσαρη...http://katsaris.blogspot.com
posted by Εύα at 10:21 μ.μ.

4 Comments:

Κοινή η αγάπη μας για την Ο'Κηφ, κούκλα μου! Σωστή η κυρία! ;)

11:05 μ.μ.  

Καλησπέρα!
Έδωσε όμορφη προέκταση στο ποστ μου!
Συμφωνώ!

8:41 μ.μ.  

χαιρομαι που σας αρεσε...θα συνεχισω λοιπον γιατι τα λουλουδια στην τεχνη ειναι φλεγον ζητημα...και μαλιστα τα ζωντανα λουλουδια.

7:15 μ.μ.  

ευα, φανταστική η δουλειά σου!!! καλή συνέχεια

1:42 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home